Csatlakozzon a levelezési listánkhoz és kapjon

15% az első rendelésedet

Kód küldése e-mailben. Ez a kód csak egyszer használható. Az értékesítési tételeken érvényes, de nem használható más kódokkal együtt.

közel

* Feliratkozással beleegyezel, hogy e-maileket kap tőlünk
és a miénk Adatvédelmi irányelvek>

Karrier

Luxus fehérnemű szakmai gyakorlat

Feladatok és kulcsfontosságú feladatok:

A gyakornok szerepe a Mimi Holliday csapata támogatása a vállalat minden területén, beleértve a PR-t és a marketinget, az értékesítést, az e-kereskedelmet és a termelést. Ez a feladatok széles skáláját fogja magában foglalni, így a jelölt értékes tapasztalatot és jól áttekinthető betekintést nyújt a divat főhivatal működtetésébe. Meg kell lenni egy megbízható, lelkes, keményen dolgozó embernek, aki jó kommunikációs készséggel és szemmel tartja a részleteket. A feladatok közé tartozik: minden sajtómintának karbantartása, ideértve a mintabevételek összehangolását, a sajtótájékoztatón való segítségnyújtást, a logisztikát, a raktározást és a házszolgáltatások előtti segítséget, valamint általában a csapat támogatását minden területen. az érdeklődésed és az erősségeid meghatározzák az üzleti területeket, amelyekben Ön összpontosít.

Ez a pozíció azonnal elérhető legalább három hónapig (bár rövidebb időszakokat vesz figyelembe), és csodálatos esély arra, hogy felbecsülhetetlen tapasztalatot szerezzen egy elfoglalt és gyors tempójú központi irodában azok számára, akik karrierjüket fehérneműben vagy divatban szeretnék folytatni. A szerep nem fizetett, azonban az 1-3 övezetek utazási díját megtérítik, és havonta egy Mimi Holliday fehérnemű havi juttatást kapnak.

A divat- vagy kiskereskedelmi tapasztalat előnyben részesítendő, de nem lényeges, és a Photoshop, a Microsoft Excel, a Microsoft Word és a PowerPoint ismerete előnyös.

Felelősség következők:

  • A PR & Marketing Managerrel való együttműködés: a sajtóval való kapcsolattartás és a sajtó küldésének és visszahívásának megszervezése, sajtóminták szállítása a világ legnagyobb divatújságainak központjába!
  • Expozíció a közösségi médiára - izgalmas és vonzó tartalom létrehozása az Instagram számára, amely részt vesz a blogbejegyzések létrehozásában
  • Az üzleti életben részt vevő sikeres pályázók számára márciusban vagy októberben szerves részünk lesz az S / S vagy az A / W Press Events szervezésében és megvalósításában
  • A ház elülső részeként működik az irodában, irányítja a hívásokat és szállításokat az érintett személyzet tagjai számára, és válaszol az ügyfelek lekérdezésére
  • Segítség a logisztikával és az online megrendelések megrendelésével
  • Ügyfélszolgálatok és értékesítési csoportok adminisztratív feladatok ellátása
  • Annak biztosítása, hogy az iroda magas színvonalon működjön, és proaktív legyen ebben a törekvésben
  • Különböző ad-hoc irodai feladatok ellátása


Alapvető készségek:

  • Kitűnő telefonos módon és jól bemutatott
  • Proaktív és szervezett munkamódszer
  • Folyékonyan beszél angolul
  • A Microsoft Word és az Excel művelt
  • Érdekes a fehérneműről!

Bérleti díj: NW1, London
Az elhelyezés hossza: Előnyösen legalább 3 hónap, de rövidebb időtartamot kell figyelembe venni
Óra: 9.30am - 5.30pm hétfőtől péntekig
Költségek: Csak utazási költségek (London Zónák 1-3)

A jelentkezéshez kérjük, küldje el az összes önéletrajzot pressoffice@damaris.co.uk

Kosárba helyezett cikk

Folytatni a vásárlást Az Ön kosara megtekintése