Iratkozzon fel a Mimi világára

és élvezze

luxus fehérnemű és gyönyörű fürdőruha frissítések e-mailben

közel

* Feliratkozással beleegyezel, hogy e-maileket kap tőlünk
és a miénk Adatvédelmi irányelvek>

Vissza Mimi blogjához

A színfalak mögött Lulu-val Cap-Ferrat-ben

Szeptember 01, 2017

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

A Mimis debütáló strandgyűjtemény sikere után megkérdeztük a pillanatunk Mimi modelljét, Lulu-t, hogy saját szavaival a színfalak mögé vigyen magával ...

A filmezés Mimi-val mindig ilyen kaland, ez az egyik oka annak, hogy szeretem a Damarist. Nem vesztette el az elveszett poggyászok kockáztatásának kockázatát, ami semmit sem lőtt, mi Franciaországba repültünk a táskáinkkal teli Mimi fürdőruhával - egy bikini a hét minden napjára! Bordeaux-ba érkezve Jenga-t játszottuk a zsákokkal, miközben mindent megpróbáltunk felvenni a bérleti autóba. Sokkal sok a túlzott mennyiségű kamerarendszer.

Cap Ferrat itt jöttünk - utazási fény ...

Szerencsére nem sokat csomagoltam, nem kell szörnyű többet, mint egy fogkefe és egy jumper, amikor modellezni fogsz - a ruhád ott van az Ön számára! Miután elmondtam, mindig hozom a lényegemet; Alexandra Soveral Formula 1 Hidratáló, amelyet Damaris bemutatott (olyan, mint egy kis arckifejezés minden alkalommal, amikor használom), Burts Méhek Pomegranate ajakbalzsamot és az én Rajasthan Rose Oil-jét, amit hoztam vissza Indiából, és egy álomnak éreztem.

Azt hiszem, ha finom illatú és a bőre egészséges és friss, akkor egy millió dollárt fog látni, mert te vagy érez fantasztikus, és ezért magabiztosodni fog, amit visel.

Fényképezés Cap-Ferrat helyén

Ez különösen fontos a fehérneműk és fürdőruhák modellezésénél! A Rose Oil minden bizonnyal titkos fegyverem, hogy boldoggá váljék és magabiztosabban tudjam biztosítani, mikor megyek a szettre vagy a helyszínre, amire riadó vagyok! Segít abban is, hogy nagyszerű csapattal dolgozzon, és Mimi-nál SO támogató.

A gyönyörű Mimi csapat!

A gyönyörű Cap-Ferrat-ben való csodálatos gyönyörűség csodálatos volt, egészen addig, amíg egy ideig nem tudtuk megtalálni, hogy hova akarunk maradni ... Miután megkérdeztünk néhány helyi lakosot, akik nem beszéltek angolul, eljött egy gyönyörű vintage kempingautó a sarkon, és egy napszemüveges fickó kiugrott az ablakon, és egy súlyos francia akcentussal mondta,
"Azt mondták nekem, hogy egy csomó lány keresi?"
... Cue hisztérikus nevetés a csapatból! Az elkövetkező néhány napra a bázisunkhoz vezető utat kiderült, hogy felépítette a faházat, ahol tartózkodtunk! Lenyűgöző munka.

Többfeladatos. F
a "Bonjour Tristesse" -ot befedve, miközben felborul a sárgás

A lövésen a csapat teljesen nők, ami egy csodálatos és teljesen felhatalmazó légkörben van, amelyet az iparban dolgozó nők vesznek körül, akik teljesen sziklák a munkájukban.

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

A csodálatos minden női csapat!

Ők nem hagyják figyelmen kívül azt is, hogy tudnunk kell, hogy jól érezzük magunkat a fényképezőgép előtt. Minden alkalommal, amikor megváltoztattam az egész csapatot, bókolnék és megmondaná, hogy milyen gyönyörű vagyok - tényleg vidám volt! A fotós, Emma csodálatosan csevegett, és olyan pozitív és megnyugtató volt, hogy elmondja, milyen formájúnak látszott.

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | FotóMimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | FotóMimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

Fényképezés helyszínen fotósunkkal

Ez egy nagyon kényelmes légkört biztosít, amikor a helyszínen változik az öltözője, többnyire olyan ember, aki felemeli a törülközőt az Ön számára!

Mint ahogy a legtöbb hajtás normája is volt, megy, menj, menj az elejétől. Elhagytuk a zsákokat, és elindultak a vadászatra a helyszínen lőni, és valahova, hogy enni esténként - prioritások!

Helyszín vadászat

A házat két percre találta a fehér homokos strand legszebb szakaszán, és a kora esti fény tökéletes volt. Riadt voltam, hogy elinduljak, így visszamentünk a házba, és megragadtuk a Mimi Swim és a Beachwear csomóját - csak nem hagyhatjuk ki ezt a fényt. Beszélj arany francia estéken! A táj teljesen szép volt, és a képek végül lenyűgöző látványt mutattak ilyen gyönyörű fényt.

Tökéletes arany fény az első estén

Ami vidám, hogy olyan meleg és lágy a pillanatokban, de valójában nagyon fagyos volt, és volt egy meglehetősen éles hideg szél is (nem volt szükség szélerőgépre). Tehát mit nem látsz, a kabátomba burkolva, a masszív Mimi Holliday törülközőt és egy sálat a fejem körül - annyira elbűvölő ...!

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

Melegen tartva takarókban és paplanokban!

Másnap reggel korán keltünk fel, és hálásan a tengerparti időjárás volt, mivel a helyi móló felé tartottunk, hogy ugorjunk a hajón a naphoz! Az óriási Mimi Holliday Celebrate táska mindössze egy napra van szüksége - mindenben megtalálható mindent, gyakorlatilag a Mary Poppins zsák.

Tényleg mindent megtalálhat a Celebrate Beach Bagban!

Gyönyörű jelenetek Cap-Ferrat-ben

Ahogy beindultunk az öbölbe, nyilvánvaló volt, hogy nem lesz szükség egy szélgépre. Ahogy megfordult a sarok, végül szép pillantást kerestünk néhány másodpercen belül.

Széllökés és érdekes!

A hajó hátulján lévő kiegyensúlyozás a szélben, a bikiniben sokkal nagyobb kihívást jelent, mint amilyennek látszik - de a Cornwall-i tengeri hajókon elszaladt, csak néhány szőrös pillanatot láttam, amikor azt hittem, hogy "az ital" végére ért. Damaris szeretni fogja a lábujjaidat!

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

Fun és játékok csónakokba keveredtek!

A nap kijött, zenét játszottunk, és dicsőséges meleg volt. Átvettem a kapitánytól, hogy néhány lövést irányítsak, Lu ahoy kapitány ... Nem tudsz segíteni, ha van egy kis boogie, ha Polka Dot bikinit viselsz!

Lu Ahoy kapitány!

Damaris ihlette a Riviéra Vörös és Fehér Polka Dot bikinikéjét az anyja emlékeiből, amiket felnőtt. Elmondta nekünk a történetet arról, hogy mindig úgy gondolta, hogy annyira elegáns, mesés és ikonikus, hogy egy nap Polka-Dot bikinit tervez. Szerencsésnek éreztem magam, ha modellezöm egyik gyönyörű és játékos designjának végeredményét.

Az ikonikus Polka-Dot Bikini

Rázza fel a farok tollát!

Amikor a fő helyszínre érkeztünk a forgatásnak azon a napon, a semmiből jöttünk a legcsodálatosabb kis szigetre. Teljesen eldugott volt, mintha valaki lehagyta volna az égből. A fényes, fehér homokkal és a nap leeresztésével, miközben felhúztuk a hajójukat, úgy éreztük magunkat, mintha azt gondoltuk volna, hogy a Karib-térségben lehetett volna.

Mimi Holliday

A mi kis szelete a mennyből - álmodozó

Egy szigeten minden a sajátoddal könnyű egy kicsit izgatott, és mindannyian kissé őrülten táncolunk, mint a nyafogók - nem gondolkodtunk azon, hogy természetesen a mi szép fotósunk, Emma jelen volt, és most van fényképes bizonyíték e pillanatban, amikor elkapta a kamerába!

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

Táncolni, mint senki sem néz!

Miután megnyugodtunk, elkezdtünk dolgozni, ami lenyűgöző lövéseket eredményezett. Az egyetlen probléma volt, mert a homok fehér volt és a nap kint volt, annyira fényes volt, hogy alig tudtam kinyitni a szemem! Felismerte, hogy annyira fényes és hogy csak a kamera felé nézhettem (nem vonzó), minden egyes portré lövés előtt számlálást indítottak, így mindenki "3,2,1 ..." kiáltott volna, és kinyitottam a szemem! Megkaptuk a szükséges felvételeket, anélkül, hogy égetnénk a retinámat - minden nagyon sikeres!

Keményen dolgozunk

Vissza a hajóra, éppen időben voltunk, az időjárás megfordult, és ideje volt még néhány lövés előtt, teljesen megdermedtem! A visszaszámlálás újra felhasználták, de ezúttal néhány ugródeszkát csináltam, aztán beültem a párnába, ahova befedeztem.

3, 2, 1 ... menj!

Fagyos a nyílt tengeren!

Mimi Holliday

Vissza a szárazföldre, felmelegedtünk, miután a felhők forró kakaóval sodródtak, és elindultak a csodálatos, szagtalan étterembe, amelyet előző nap lőttünk. Megkezdődött egy ízletes tenger gyümölcseinek és zsetonainak ünnepi vacsora, és talán egy ünnepi G & T vagy két ...

Mimi Holliday | Strandruha | Luxus fürdőruha | Dél-Franciaország | Fotó

...Elvégzett munka. A következő alkalomig!

Elolvastad a korábbi posztot a színésznő és a modell Amber Anderson?

<Vissza a Mimi fehérnemű bloghoz

Mint a mi történetünk?

Csatlakozzon a chathez, szívesen hallanánk a gondolataidat.

* Egy ügyfélre korlátozva

7 Comments

• Gigi

Nekem van a Frances Fürdőruha és szeretem. Annyira hízelgő. (teszi az én bumom néz fab haha)
    Szeretd ezt a post fiúkat, tartsd őket x

• Amelia

Lulu annyira lenyűgöző! Szeretem, hogy kicsit betekintést nyernek a hajtásokba. Ez a bejegyzés tényleg úgy érezte magát, mintha ott lennék. Bárcsak tagja lennék a Mimi csapatnak!

• Millie

Szeretem látni, milyen sok móka van a színfalak mögött a hajtásoknál!
    Csak megvásárolta a Riviéra piros polka-dot bikini, és alig várom, hogy viselje a nyaralásomat!
    Köszönöm Mimi!

• Emily

Ez annyira szórakoztató! Mimi Holliday ilyen rajongója volt, és most teljesen szerette a bikiniteket! Nagy mellem van, és elég nehéz megtalálni a bikinieket, amelyek megfelelnek nekem, de ezek ugyanolyan jóak, mint a melltartó! Köszönöm, hogy a vadászat vége! Szerelem szerelem szerelem x

• Olivia

Annyira jó, hogy lássuk, mi történik a színfalak mögött! Megvettem a fehér ing ruhát a bájos gombokkal, amikor a fürdőruha előbb kijött és mindig viselem. Saját, farmer, annyira sokoldalú :) Köszönöm Mimiiiiii csók csók xxx

• Neil

Eljöhetek a következőre?

• ROB

Megvettem a Frances bikinit a feleségemnek a Majorca nyaralásunkra, és a tengerparton a legelegánsabb nőt nézegettem. Köszönöm MiminHolliday. Folytassák a blogokat, ők nagyszerűek.